NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REGULAMIN I ZASADY PANUJĄCE NA FORUM » REGULAMIN I ZASADY NA FORUM

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

REGULAMIN i ZASADY NA FORUM

  
tinca
11.03.2010 17:57:16
poziom 4



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Posty: 243 #489362
Od: 2009-11-24


Ilość edycji Admina: 1
Oprócz regulaminu ogólnego akceptowanego przez was w trakcie rejestracji, na forum obowiązują zasady, których nie powinniście przekraczać.Obecny regulamin nie podlega dyskusji i rejestrując się na forum oświadczasz, że się z nim w pełni zgadzasz.
1. Zanim zapytasz skorzystaj z opcji "SZUKAJ" - może już ktoś udzielił odpowiedzi na twoje pytanie.
2. Staraj się nie dublować tematów.
3. Nowy temat umieszczaj w odpowiedniej grupie.
4. Szanuj język polski!!!
5. Treści obraźliwe, niezgodne z polskim prawem i naruszające zasady forum będą usuwane.
6. Łamanie zasad forum kończy się "banem" użytkownika.
7. Nawet na niemądre pytanie warto dać mądrą odpowiedź
8. Umieszczając temat na forum, pamiętaj aby tytuł odpowiadał treści - ułatwisz jego odnalezienie.
9. Avatar nie jest wymagany, jeżeli chcesz jednak z niego korzystać wykorzystaj grafikę, która nie budzi kontrowersji pod względem praw autorskich (patrz pkt.5). Mile widziany własny wizerunek i fotografie związane z wędkarstwem.
10. Rejestracja na forum wymaga podania adresu e-mail oraz nicka, w którym niestety nie można używać polskich znaków.
11. Rezygnacja z uczestnictwa w forum wymaga przesłania prośby o usunięcie profilu na adres kontaktowy administratora link:

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


12. Z dniem 27.03.2010 zmieniają się zasady usuwania postów osób rezygnujących z udziału w forum - po rezygnacji użytkownika forum administrator usunie jedynie posty zawierające autorskie grafiki(zdjęcia, rysunki) oraz artykuły, opisy łowisk i dane osobowe. Natomiast krótkie wypowiedzi stanowiące nieodrębną całość dyskusji nie będą usuwane ze względu na utrzymanie integralności wątków, w których użytkownik zabierał głos. Odstępstwa od tej zasady są możliwe po uzgodnieniu z administratorem.
13. Łamanie powyższych zasad kończy się nałożeniem kary zgodnie z systemem ostrzeżeń wyjaśnionym poniżej regulaminu.
14. Osobami odpowiedzialnymi za porządek na forum jest Administrator i Moderator, wszelkie naruszenia należy zgłaszać Administratorowi poprzez powyższy adres kontaktowy.
15. Osoby nie zarejestrowane na forum mogą uzyskać informacje na temat serwisu Tinca Fish club i forum korzystając z osobnego formularza kontaktowego.

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


16.Kontakt dla osób zarejestrowanych - wyłącznie przez adres podany na forum.
17. Redakcja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie i informowanie o nich poprzez odpowiedni dział forum, należy jednak na bieżąco sprawdzać, czy zmiany nie zostały wprowadzone podczas dłuższej nieobecności na forum.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Przypisy do regulaminu.
System ostrzeżeń - osoby nie stosujące się do zaleceń redakcji oraz naruszające ogólnie przyjęte zasady zachowania w społeczności forum zostaną przywołane do porządku przez następujące środki wychowawcze:
OSTRZEŻENIE - upomnienie udzielone przez Administratora lub Moderatora, widoczne dla użytkowników forum pod avatarem w postaci migającego tekstu z cyfrą:
1-pierwsze ostrzeżenie - obowiązuje do czasu naprawienia przez użytkownika przyczyny upomnienia lub przez okres tygodnia jeżeli przyczyną było zakłócanie porządku na forum. Użytkownik upomniany zobowiązany jest niezwłocznie usunąć przyczynę ostrzeżenia i zastosować się do zaleceń administratorów.

2-drugie ostrzeżenie - wiąże się z zablokowaniem możliwości edycji postów na forum na okres 1-7dni w zależności od przyczyny ostrzeżenia. Użytkownik ukarany drugim ostrzeżeniem zobowiązany jest zastosować się niezwłocznie do zleceń administracji forum i podlega okresowi próbnemu podczas którego ponowne złamanie zasad kończy się natychmiastowym zablokowaniem dostępu do forum na okres 1-30dni.

Użytkownik ukarany ostrzeżeniami zostaje poinformowany o tym przez pocztę e-mail oraz notkę administracyjną pod ostatnim postem napisanym przed udzieleniem kary. Osoby nie stosujące się do zaleceń administracji zostaną usunięte z forum, a ich ponowna rejestracja jest wówczas możliwa nie wcześniej niż po upływie 30 dni, za zgodą Administratora.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Korzyści z uczestnictwa w forum i serwisie Tinca Fish club.

Na forum nie zostały przewidziane wyróżnienia dla użytkowników, ani rozróżnienie statusu użytkownika ze względu na staż. Element graficzny w postaci gwiazdek przy wizytówce użytkownika oraz statystyki forum są jedynie poglądowym aspektem, obrazującym aktywny udział uczestnika serwisu.
Korzyścią samą w sobie jest możliwość udziału w dyskusjach, nawiązanie przyjaźni i znajomości w środowisku wędkarskim oraz koleżeńska rywalizacja w planowanych konkursach i przedsięwzięciach naszej społeczności.

-------------------------------------------------------------------------------
Chcesz być szanowany w naszej społeczności, uszanuj nasze zwyczaje.
Dobry obyczaj nakazuje przedstawić się społeczności w odpowiednim temacie, a jeśli chcesz być rozpoznawany poza forum użyj odpowiedniego avatara.

Ostatnia aktualizacja: 27.03.2010
  
Electra18.04.2024 06:38:40
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REGULAMIN I ZASADY PANUJĄCE NA FORUM » REGULAMIN I ZASADY NA FORUM

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny